2019年7月10日 星期三

【逆權運動】旺角群警亂棍驅趕呼喝途人,女事主嚇喊:冇經歷過唔會明佢哋有幾失控

https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20190708/59801135

7.7九龍區23萬人大遊行後,轉戰油尖旺,大批防暴警昨夜旺角清場。有女途人指,昨晚在旺角一商場晚膳後,步出彌敦道時被多名持盾警察以警棍威嚇驅趕,期間男友向警員理論,但警員即伸出警棍呼喝「係咪想返差館?」她指不會再信警察有良知,「冇親身經歷過,你唔會明佢哋有幾失控」。《蘋果》今接獲讀者在同一事發時間及地點拍攝的片段,大批持盾便衣警高聲呼喝和驅趕所有行人,更看到有便衣警向年輕男子後頸位置揮動警棍;部分便衣警未有佩戴委任證。
網民Kathy Cheng今凌晨約12時在facebook以「或許去旺角食飯,係我係(喺)77號做得最錯的決定」為題發文,指昨晚10時在TOP商場彌敦道出口離開,突然有約千名警員向她的方向推進,持盾和警棍威嚇所有行人,「無論你食完飯定行緊街,總之你係(喺)佢面前,就要走」。原打算往朗豪坊的她被迫向前行,「而班警係(喺)後面用比我地(哋)行路要更快既(嘅)速度喝我地(哋)離開」,亦無講清楚行人要散開至何處,當時所有人都十分害怕,亦有人家住太子無法歸家,同樣被迫去油麻地方向。
Kathy續稱,至惠豐中心對出亞皆老街,警方進一步推進,「我轉唔切方向,企唔穩,但一直俾警察用警棍指嚇。佢地(哋)一直揮武(舞),好似要打落黎(嚟)咁」,當時男友護送她向前行,惟自己重心不穩行得不快,便被警方包圍,男友與警員理論,警員就伸出警棍至他們眼前說:「係咪想返差館?」她說,當刻十分害怕被警方打,惟有拉着男友向西洋菜街方向離去,警員繼續用盾推進並呼喝:「走啊!係咪唔走啊」,自己亦哭著向警察說:「走緊啦啊sir!走緊啦!我都係食完飯姐,我做錯左(咗)乜野(嘢)呀?」
她說,警員至菜街便無再上前,但自己已泣不成聲,認為自己只是個普通路人,「我唔明憑乜我要受到咁不禮貌既對待」,批評警方以納稅人的錢出糧,但卻「用槍」指向市民,「冇親身經歷過,你唔會明佢地有幾失控。我唔會再相信警察都有良知、有好人」。她在文末呼籲如有人士拍攝到相關片段,請與她聯繫。
《蘋果》就事件以短訊向Kathy查詢,正等候回覆。但今午收到兩條由讀者提供的片段,昨晚約1015分匯豐銀行對出彌敦道、及惠豐中心對出亞皆老街拍攝。從片段可見,多名便衣警持盾牌及警棍驅趕行人,並向西洋菜街方向推進,又大聲呼喝拍片市民,並對住鏡頭大叫:「喂!咩啊!點啊!」又有便衣警向年輕男子後頸位置揮動警棍,男子被打後以手按著後腦,狀甚痛苦。部份市民需由旁人攙扶離開,有一名男子被警方包圍,亦有女市民不斷哭泣。片段亦可見,部份便衣警沒有佩戴委任證。