2019年7月11日 星期四

【逆權運動】潘小濤:一個60後會計師給年輕人的信

http://www.881903.com/page/zh-tw/audiocolumndetail.aspx?itemid=1130834

林鄭說要聽民意,那我這幾日就在此將各階層各年齡的市民,近日就反送中示威活動的意見感受等,讀給妳聽。以下是一個60後會計師的文章,流傳在社交媒體。她說:
媽媽自小就訓示我哋共產黨好殘暴,唔好惹佢哋。當時太細個,唔知咩事。長大咗有機會睇到文革嘅書,睇咗十幾頁,連我呢個書蟲都不忍再睇落去,摺埋。過幾年就6.4,我好驚,唔係呀嘛?我哋香港真係要交返比呢個殺人政權?
當時冇能力移民,加上有鄧小平好輕鬆咁話「舞照跳、馬照跑」,咁咪繼續喺香港,打份工,飲飲食食又出糧咯。
直到689777上場,所有「事情」就急轉直下。保皇黨有恃無恐支持政府「施政」,通過晒所有癈鐵爛橋,使咗我哋幾千億,而呢啲「利民」基建對大部份香港人係無經濟效益嘅。我成日諗:呢筆錢可以起幾多醫院、老人院、殺少幾多校,加多幾多社工等等等等。宜家仲話:要屋嗎?東大嶼人工島就啱晒啦!……
2014年雨傘運動失敗,泛民割席,三子被捕。……之後DQ泛民、青年新政等議員,唔夠票反對倒錢落海,睇到眼火爆,又可以點?香港冇得救,開始認真考慮移民,搵多幾年錢去嘆世界,好過白交稅倒落海。
好啦送中殺到埋嚟,無啦啦話咨詢咗,直上二讀,無論幾多團體,專業人士企出嚟,提出幾多憂慮同反對,相關政府官員只係交出完全冇說服力嘅解釋。要加快移民腳步。身邊多是會計從業員,典型和理非派,講錢講前途唔講政治,遊行都冇去。仲有係淺藍,深藍,深深藍,佢哋覺得我中咗毒,我覺得佢哋未瞓醒咁咯。
6.9遊行我有去,6.12罷工去野餐,6.16遊行又去,6.21又罷工野餐,7.1遊行後野餐咗一陣。呢兩個幾星期,日以繼夜,夜以繼日咁睇晒幾個網媒嘅文字及現場報導,同埋轉載文章。喊過唔知幾多晚,心力交瘁無心工作。
6.127.1發生嘅事,已經有好多詳細報導,唔需要重複。我只係想講:年青人嘅抗爭舉動,改變咗我嘅退休計劃。我唔走,我要留喺香港,支持佢哋。我呢個癈中做唔到前線,但凡遊行、野餐,捐錢給反送中支援,中立網媒等,都會義無反顧地支持。所以,年青人,請比個機會我呢個60後癈中,参加你哋嘅野餐活動吧!