2014年10月9日 星期四

【守望相助】貨Van三子,無償運水送飯

風雨同路,守香港
(左起)貨van司機張卓鋒、阿迪及宋子明停工6天,全力義載物資

 
「其實都冇諗咁多,做咗先算。」投擲催淚彈後一天,有貨van司機自組義載隊,為港九新界市民義載物資到會場支持學生;有社區藝術家,24小時內將小故事寫成歌打氣;有學生航拍了幾天,把民運片段放上網,石屎森林中遍地星火,感動萬民。我們都是平凡的市民,但各自用自己的方法,撐起不同的雨傘,支撐學生運動。無論革命是否成功,佔領期間所發生的,經已很美麗。
 
貨Van三子,無償運水送飯
谷到一臉暗瘡的阿迪總是笑笑口,930日一早來到,受不了:「啲學生乜物資都冇,成條乾屍咁瞓晒喺度,我就買咗7,000蚊遮、餅、蛋糕、水同退熱貼,用手推車跑咗廿幾轉車嚟。」遇上來往港九新界義載市民物資的宋子明,阿迪晴天霹靂地說:「早啲遇到佢哋就好啦!」辛苦都算,最慘是動用了與女友遊台的基金。銀包空空,他竟然很開心:「係呀𠵱家我全身得番70蚊咋!」那我請你吃飯?「唔使!附近餐廳好好,日日送飯嚟,我仲記得第一日有炒飯,第二日有燒味飯、兩餸飯同炒公仔麵。有日搬完貨轉頭有8pizza擺喺度,但係冇人喎!平均每日有150200個飯盒,我哋送入會場,好神奇!」
 
「我哋6日冇開工,全力收物資,成班司機六、七十人平均冇咗差不多50萬收入。有個義載司機受訪之後甚至被炒魷魚,但係大家諗住件事過咗至算,唔理得咁多。」同行的張卓鋒平時睡8小時,這星期平均每天只睡3小時,召喚人之一宋子明只有兩天正常睡覺,其餘時間就在物資站整理東西。930日道路仍很亂,他們只能由愛丁堡廣場用手推車把物資推到政總。手推車重,跑一轉要2530分鐘,跑了兩、三轉即雙腿痠軟。阿迪:「我哋都做到好殘喇,平時搬咁多貨,跑好多轉都冇事。30𠴱晚喺物資站整理物資,個幾鐘頭已經攰到彎唔到腰,腳痛到爆。
 
van司機都曾就送客送貨問題遊行,可惜沒效果,港人和政府懶理,張卓鋒亦變得政治冷感,但今次眼見警察向手無寸鐵的學生投催淚彈,很難受,「學生你都唔幫,我哋嘅未來就乜都冇。」近日市民捐贈物資數量大幅減少,場內卻有人浪費物資,宋子明更心痛,「飲咗兩啖水就丟、毛巾唔洗就丟、一個人貼幾塊退熱貼,好浪費。呢啲係市民心意,大家要珍惜。」