2014年10月24日 星期五

【大無畏的時代】青年為佔中變雙失無怨無悔



佔中抗爭持續,連日在街頭留守的阿標更為此頓成雙失,不單工作被辭退,連在IVE報讀的課程亦因持續曠課遭開除學籍,但他仍然無怨無悔,「其實都幾濕滯,但我唔後悔,我唔係無學歷、無能力,行行出狀元,無咗份工我咪再搵過,最多儲錢供車,做送貨司機。」
本身是會計文員的阿標,近日由金鐘轉至旺角留守的,他稱今次首次參加7.1遊行,事後圍觀預演佔中時,目擊一名女子由行人路跌出馬路,被警察粗暴掩口抬走,令他憤怒又震驚,故由927日開始已參與佔中,至今未回家睡過覺。
為佔中阿標長期請假,最終被公司辭退,原本修讀IVE修讀機械工程的他,亦被指持續曠課遭開除學籍,3,600元學費倒落鹹水海,日後再讀要重新申請,但他堅持有真普選才會離開,「明明間舖頭有Samsung、有iPhone,但你迫我一係小米,一係紅米,唔買仲無得走,咁點忍呀?」
曾經打算考察隊的他稱已打消念頭,,「接受唔到呀,歪曲事實,就算真係考到,我諗我都劈咗炮。」