2014年10月28日 星期二

梁振英讓黑社會登政治舞台

民主索求是個政治問題,要政治解決,不應用警察和法律作擋箭牌,更不應動員市井流氓
http://hk.apple.appledaily.com/news/art/20141027/18914125

特首梁振英在佔領運動爆發以來,不是「龜縮」拍片、就是發表歧視基層的「14K」謬論,硬撐提委會四大界別。陳祖為直言梁振英表現非常令人失望,斥梁對於大量市民參與的運動,完全跟足北京指示,鐵板一塊,對市民的投入犧牲、對理想的執着沒有絲毫感情上的肯定及同情,預計梁:「佢要你運動失敗;自己撤退唔到(就)要你自殘,或者要市民唾棄你。」

陳祖為稱佔領運動的結局,不一定要警方武力清場,或有其他人利用武力破壞運動,「你睇黑社會出現咁多次喺呢場運動,我哋要問一個問題:上一個特首曾蔭權嘅年代,有冇見過黑社會可以光天化日,明目張膽咁樣喺政治示威、運動,用暴力對待示威者?」

他說這些場面在梁振英上場後一而再、再而三出現,「如果政府或者警方唔願意,有乜可能黑社會可以一次又一次咁喺政治舞台上登場,我哋市民要問呢個問題,點解呢個情況會喺呢個政府任期先出現?」《聖經》說一人不能侍奉二主,陳祖為指,香港的特首偏偏有兩個「主人」,一個北京,一個香港市民,但明顯地梁振英只偏重北京的那個「主人」。