2014年10月3日 星期五

「心繫金鐘」狀元車長無懼被炒

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20141002/18886671


學生力爭真普選怎能叫人無動於衷,九巴9A狀元車長梁領彥前日在開車時,冒着被炒危機,也要在車長座位旁展示一張寫有「雖然返工心繫金鐘」的紙牌。網上也有傳有西鐵車長透過廣播,多謝市民和學生「守護我城」。

梁領彥連日在facebook講述到金鐘和銅鑼灣集會。有市民前日拍攝到他在開車時,在心口袋前扣着黃絲帶,座位旁擺了寫有「雖然返工心繫金鐘」紙牌。

梁在facebook回應:「我唔會後悔,更加唔會 tun(褪)軚」。他稱明白這會違反公司「規矩」,「最最最壞,fire me(解僱我)。即使真係要炒我,我無咗夢想嘅職業固然可惜;但係香港無真普選,更可悲」。九巴稱在不影響服務乘客前提下,員工因應特別需要在身上佩戴小型物件,「九巴表示理解」,未有明言會作出處分。

西鐵車長廣播感激學生 

另有乘搭西鐵的乘客,上載一段熱血車長廣播支持佔中的片段,車長說:「剛上車嘅市民和學生,多謝你哋為呢個城市嘅付出,我哋要好好守護我哋嘅城市!」乘客聞言均熱烈鼓掌。九廣鐵路車務員協會主席劉彩紅指,同事間都熱傳有關短片。車長在公司規定標準廣播內容以外廣播個人意見,屬違反守則,可被紀律處分,但暫未聽聞公司有行動。