2014年10月9日 星期四

【守望相助】律師贈飯盒兼義教

風雨同路,守香港

律師Jason(右)與同事連續數日買飯盒支持留守者


 佔領十天,上班族在馬路吃飯已成中環一景,律師Jason與同事更連續幾日送上20個外賣飯盒,獲留守者如雷掌聲。他說自己付出微不足道,「代表一份心意,仲有人支持佢哋,佢哋為我哋做咗咁多嘢」。Jason晚上偶爾會到佔領現場義教,解答法律系、新聞系學生疑問,他呼籲留守學生、市民堅持,「大家要企硬,係一場持久戰」。

每逢午飯時間,金鐘物資部收到各式食品,昨日包括燒味飯、冬甩、豆腐花。留守者與上班族均席地而坐,在律師樓工作黎先生指,已習慣在馬路邊吃飯,與同事以往聊股票升跌、放假消遣地方,最近就多談論政治議題,「食飯肯企出嚟就係希望,每個人做番自己做到嘅嘢,第一次覺得自己係香港人」。

從事保險的陳先生指民主不會從天而降,中環人無法罷工爭普選,仍會趁午飯和放假時間參加集會,「佢哋一路係度,我一路支持」。何小姐與楊小姐坐在石壆吃飯,她們說陪學生共度午飯時間是最簡單付出,希望學聯與政府談判盡快成功,讓學生毋須日曬雨淋。