2014年10月18日 星期六

【黃子華尾場再講佔領】「由第一日開始,我哋係因為愛而開始呢個運動」

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20141017/53027408
由第一日開始,到昨日尾場,黃子華在紅館,一直支持近在旺角,遠至對面海的金鐘及銅鑼灣佔領者。雞蛋與高牆,黃子華說,他一定是站在雞蛋這邊。一粒雞蛋也不容粉碎。

 
昨晚,是子華棟篤笑的尾場。臨別前,也是今晨旺角清場前、金鐘龍和道警方武力清場之後,他說了以下一番話:「我每晚都預咗聽晚冇得做,呢個唔係一件好得意嘅事。因為每晚都有啲事發生,每晚都可以件事發生大到係我冇得做。
 
「一個好簡單嘅原因,我一路講雞蛋、高牆,我當然企喺雞蛋嗰邊。但係如果有一晚,有一隻雞蛋碎咗,我就冇得做,我相信大家都冇興趣聽,我亦都冇心情做。
 
「所以,能夠經過咗咁多晚我可以做完,其實呢件事都發生咗十幾廿日,我覺得係咩可以促使到我今時今日仲做緊呢?可以做埋今晚?
 
「其實,我哋香港人係好愛香港。由第一日開始,我哋係因為愛而開始呢個運動。無論係政府,或者市民,我哋都係因為有D愛,如果唔係就扯爛咗呢個BB(香港)。我希望大家以後更加要諗下,跟住落嚟要點扯呢,嗰個愛就是真正的考驗。