2014年10月10日 星期五

【守望相助】旺角髮廊老闆娘:唔爭取,香港就赤化

為學生瞓街落淚,髮廊老闆娘:唔爭取,香港就赤化http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20141009/52996628

旺角美髮店老闆娘Dina為學生瞓街抗爭心痛淌淚


 旺角街頭淪陷多日,有商戶埋怨學生「阻住地球轉」,但亦有兩子之母的老闆娘秉持良心做事。在旺角通菜街經營美髮店「百合駁髮」的Dina,自佔領旺角後生意大減7成,就連專程由菲律賓乘機來港的熟客及預訂全告取消,但她心繫卻是一班「無學返、無覺瞓」的小朋友。

「呢班同學咁多日都無返學,無啖好食,做人哋母親都覺好慘我係一個小學都無畢到業的人,講唔出嘢,但睇到新聞都流眼淚,想幫佢哋。」她曾經親自煲綠豆糖水予同學們下火,又在Facebook宣揚下午110時開店期間可隨時上門叉電及休息。
 
17年前由重慶來港白手興家,開店供養兩子的Dina,深深體會內地箝制言論自由之苦。「大陸唔可以講錯嘢,講錯嘢會坐監,如果唔係爭取,唔出嚟講,香港赤化機會好大。」故她力挺學生,要求梁振英出面解決。「呢個梁振英唔理佢哋,點樣都要向同學講下嘢,解決下。