2014年11月9日 星期日

【暴政的時代】你出口,我出手,你戴頭盔,我就摳?

http://hk.apple.appledaily.com/realtime/breaking/20141107/53103288

經歷昨日「V煞夜」引發的兩度大混戰,今日凌晨過後的旺角集會區明顯平靜,加上持續下着一陣陣毛毛雨,化解了警察和巿民不少戾氣,更有駐守在路障前的警員,在避雨帳篷下談笑風生。

不過,昨日在場的目擊者憶述事件時,都不認為警員想借機清場,只覺得警員捱不得集會人士的唾罵,為了「出啖氣」而已。嶺大學生Fiona亦表示,警方不像是要清場,是一些小型威嚇,「岑敖暉昨日都有入警察圈,問過警察係想清場定係點?」警員當時否認清場,但反指集會人士戴上防護裝備,似作勢要衝擊,故作出鎮壓。

任職銷售員的盧先生昨直擊警民第二次衝突,「你見到係好唔正常㗎!佢又唔係清場,做乜推冧晒啲人啫?係咁推跌晒啲嘢?你唔知佢為乜!好似,你鬧得我咁勁呀?呢度我話事喎。他同意集會人士有不斷出口辱罵警員,但卻動口不動手,反而警察用武似為「出氣」:「拉啲示威者出嚟,去㩒啦、打啦,甚至拉佢出嚟唔知想做乜,但嗰啲人完全冇肢體衝撞差人。