2014年11月9日 星期日

【大無畏的時代】走在最前, 髮型師護花一夫當關

http://hk.apple.appledaily.com/realtime/breaking/20141107/53103322

在旺角集會區經歷多次大衝突的阿 Joe,平日只是一位髮型師,動記者日前訪問過他在集會區為巿民義剪頭髮,但在昨日的警民衝突,他卻走在最前,守護弱質少女。
 
集會區回復平靜,阿 Joe 並未有離開,記者問他昨日一直擋在第一排與警察面對面,不怕一棍摳下來?他堅定的說:「當時就係知道嗰邊有衝突發生,呢邊就嗌緊要裝備、要保護啲示威人士,所以就攞住啲裝備行出去。但好快,啲警察就開始衝過來,啲人退嘅時候,我就向前行囉,因為我唔想佢哋再開棍嚟打人囉!」
 
當時阿Joe一直攤開雙手,就像母雞保護小雞般,後面剛好有一位少女被嚇得瑟縮着,「首先我見到出面有女仔喺度,我第一個反應就係冇得揀,我只可以向前行,因為啲人退緊,惟有有人向前行要制止前面嘅事發生,咁得我一個,我咪向前行囉!」
 
Joe (橙色衫)昨日在衝突事件中,一直擋在警察和集會人士之間。