2014年11月4日 星期二

【覺醒的時代】住戶窗貼標語 管理處假稱違公契 杏花邨阻「真普選」

http://hk.apple.appledaily.com/news/art/20141029/18916488
 
溫太指標語並非貼在窗外或牆上,但卻被其他住戶投訴


一張「我要真普選」條幅在香港變成禁忌,貼自家窗戶亦遭無理阻撓,表達自由受限制。住在杏花邨的溫太上周六在大窗貼上「我要真普選」標語,昨收到管理處電話,職員稱她違反大廈公契,標語影響大廈外觀,要求拆除。她反駁:「我屋企個窗都唔可以貼嘢?有冇搞錯?」負責管理的港鐵公司昨晚回覆本報稱,無政策限制張貼標語,住戶亦無違反公契。
 
上周政府強拆獅子山上「我要真普選」巨型條幅後,有市民在窗戶貼上「我要真普選」小型標語。溫太自言全家均支持爭取真普選,故在兒子房間大窗貼上標語。但昨晨9時許丈夫收到管理處電話,指張貼標語違反大廈公契,她其後致電管理處查詢。
 
根據電話錄音紀錄,職員先聲稱標語「影響大廈外觀」,溫太立即反問:「我貼喺自己窗喎,即係我貼張海報或者張國榮都唔可以?」溫太指對指控聞所未聞,要求管理處再確認是否違反大廈公契,職員就堅持「係真係唔得㗎」。溫太斥責:「咁冇民主㗎啦喎,我自己個窗貼乜都唔得?」職員支吾以對,最後指自己只是通知一聲,希望住戶合作拆除。

溫太堅拒拆除,並聯絡杏花邨工聯會區議員何毅淦要求協助,成功駁回管理處要求。何毅淦回覆記者查詢時承認,住戶有自由在窗戶張貼標語,但他指部份居民很反對,「有啲居民唔鍾意呢樣嘢,亦會同管理處講番,管理處打上去都係勸喻居民,唔想太濃政治味道喺條邨」。
 
有管理處職員無奈稱,貼標語猶如揮春,但近日收到住戶投訴看到標語「唔舒服」,故保安要作「溫馨提示」。
 
溫太指標語並非貼在窗外或牆上,只是表達支持真普選,屋苑亦有住戶同貼標語聲援,「我唔知佢屋苑怕啲乜!咁我哋有自由,香港地喺屋企貼張海報都唔得,咁我行出街唔知有乜事發生」。
 
港鐵發言人回覆本報稱,管理處接獲住戶投訴,指有住戶窗戶張貼標語,影響大廈觀感。而物業管理公司無任何政策限制住戶在單位內張貼告示或標語,該住戶並無違反大廈公契條文。對於職員曾聲稱住戶違反公契,發言人指公司會提醒職員處理同類事件時多加留意,避免誤會。