2014年11月16日 星期日

「工程師」為留守者搭起帆布 (2014-11-14)

http://hk.apple.appledaily.com/news/art/20141114/18934634
佔旺區近10個大型天幕均出自何伯和徒弟之手

 
「如果你話咁樣係違法嘅行徑,咁你拉咗警察同政府先,我認為我𠵱家所做嘅,係義不容辭」。人稱天幕工程師的何伯,自看到警方打學生開始,每晚留守旺角,通宵搭帆布為留守者遮風擋雨,搭竹枝、掟水樽掛繩,技巧純熟,令佔領者驚嘆。清場日逼近,他無畏無懼,「你要清場冇所謂,無論點樣拆,對我都冇影響,一邊拆我一邊起,相信過後大家都會繼續抗爭」。
 
曾行船的何伯,深得旺角區佔領者敬重,10月中清場時大台的帆布正是他建起的,現時帆布在彌敦道遍地開花,近10個大型天幕均出自他和徒弟之手。他最不滿警察使用過份武力,自旺角黑夜後開始留守,認為一定要撐學生。
 
何伯認為雨傘運動現階段已有成績,「全世界都睇到香港人高質素,香港人好容易滿足,要求普選天經地義,我哋唔需要擔心,我替共產黨擔心啫,𠵱家資訊咁發達,唔可以再冚住件事」。
 
今年66歲的何伯,年輕時居於浙江農村,經歷大饑荒、人民公社、大躍進,靠吃樹皮及樹根維生,13歲偷渡來港,「簡單嚟講就係人間地獄,大煉鋼,勞民傷財,盲目建設,人力白白消耗;大饑荒,糧食嚴重缺乏,政策失敗,民不聊生」。被問到可能被捕,何伯這樣回答,「如果講被捕,如果你話違法嘅行徑,咁你拉咗警察同政府先,佢哋做咗好錯誤嘅事,我認為我𠵱家所做嘅,係義不容辭」。
 
至於秋後算賬,他說有很多賬跟共產黨算,「共產黨禍害我咁深,呢個賬算唔清」。他引用柏林圍牆一朝倒下的例子,指中共政權岌岌可危,「你以為佢幾強大,其實好脆弱,尤其𠵱家共產黨根本唔係嗰樣嘢,係黑社會,中共今日能夠仲企喺度,係因為中國人太腍善,其實1989年嗰陣就應該好似東歐蘇聯共產黨咁落台」。