2014年11月2日 星期日

【大無畏的時代】放低逾千萬生意,保護學生

http://hk.apple.appledaily.com/news/art/20141028/18915236    
■Jack(左)和大嚿肩負守護佔鐘者的重要防線


雖說仗義每多屠狗輩,連日守住東西防線的人其實來自各階層。由罷課不罷學的學生,到本應盯緊股市走向的投資銀行部門主管,風馬牛不相及的人因佔領運動走到一起,阿Jack及大嚿以唯一不變理念連繫所有人:「我哋要守住後面班人。」
 
Jack的工程公司承接室內設計及樓宇工程,生意動輒過千萬,但9.28施放催淚彈當日,從新聞得知情況的他二話不說趕到政總,「連學生哥都出來爭取我哋要嘅嘢,我哋冇理由唔企出嚟」。他留下保護學生,從第一晚每半小時驚醒一次,到現在佔領區歌舞昇平,他坦言對防線發揮效果有成就感,但認為間中輕鬆是好,晚晚如是會令大家警覺性下降。Jack對政府讓步不抱希望,因中央不會溝通,「講真𠵱家你普唔普選真係關我鬼事咩,最緊要係保護到入面班學生」。
 
在旺角堅守一夜,經營戶外訓練課程的大嚿,受住院母親訓斥,他轉到金鐘佔領區灣仔前線留守。加拿大籍的他曾在英國海軍陸戰隊服役,搭建路障時會用上軍事知識;健碩身形令人產生安全感,幾日間就與一眾留守者混熟,成為佔領區居中調解的和事老角色。「錢可以有十幾廿年搵,今次唔喺度我呢世人都會後悔。」阿Jack和大嚿兩個人都認為,「最緊要係人嘅安全,只要安全就可以繼續去抗爭,只要入面仲有一個村民喺度,我哋就會喺度」。