2014年11月4日 星期二

【建立社區精神的時代】醫生抗爭,差餉拆細交

http://hk.apple.appledaily.com/news/art/20141027/18914099

 
公立醫院醫生工作忙到「甩轆」,過去一個月,翁梓銳(圖)醫生下班後卻還帶着疲累的身軀,由灣仔律敦治醫院徒步到金鐘佔領區。「每年7.1遊行政府當你廢嘅,市民被忽略太耐,要癱瘓呢個社會,如果唔係(政府)唔理你」。他驚訝香港人的堅毅,「時間越長越體驗到自發性同自律性好強」。

927日,翁梓銳到政總支援衝入公民廣場的學生,翌日於醫療站做義工期間,嘗到人生第一口催淚煙,又不停幫示威者洗眼。除了在醫院候召及到海外開會,一有時間就會到金鐘佔領區做義工或落場靜坐。

「每年7.1遊行嘅民氣都好短暫,好難得有一次可以堅持咁耐,幾令人意外」,市民之間互相扶持,更令他感動。他唯一一次到旺角醫療站時,「有人主動問唔夠乜物資,我話可唔可以幫手搵把梯,半個鐘頭後就攞條梯嚟」。

80後的翁梓銳表示,新生代對政府已失去信任。佔領運動此刻未有成果,佔領者沒可能撤退;但長遠要成功,他主張提升不合作運動,「我會將差餉分幾十次交」。