2019年8月18日 星期日

【中共氣數已盡】六個波士難逃一劫,娥特剋主習大頂唔住?

天要滅中共,必先使其傀儡瘋癲

六個波士難逃一劫 娥特剋主習大頂唔住? - 李八方 E-mail 此主題給朋友
 https://hk.news.appledaily.com/l ... e/20190611/20701210


本報名采版高手林立,八方每日必拜讀,其中馮翁馮睎乾近日引述一位定居加國嘅術數高手透露嘅天機,提到林鄭有一特質,「是剋主,即為主人添麻煩……不信的話,可看看她所有舊老闆的下場。」是耶非耶?八方睇完無比好奇,忍唔住查證一番
經濟論壇握手險「落台」
由回歸數起,娥特前後七個上司輕則下台重則坐監。由佢上一官職做政務司長數起,老細係689,結果由篤定連任變成因「家庭問題」成為政治閒人,更被娥特取而代之!再前兩個上司,分別係擔任發展局長時嘅時任特首曾蔭權,同出任民政事務局常秘時嘅局長何志平,兩人都不約而同要經歷牢獄之災,娥特殺傷力果然驚嚇!
再數遠啲,林鄭200304年間做過房屋及規劃地政局常秘,局長孫明揚後來轉任教育局局長,發現患上腎衰竭要洗腎,再感染埋退伍軍人症;出任社署署長,直屬上司係衞福局局長楊永強,結果因沙士孭鑊下台;就連前庫務局局長鄺其志都遭殃,只係同林鄭共事一年,後來任港交所行政總裁就受仙股事件牽連辭職收場。唯一倖免應該只有曾俊華,當年他任工商及科技局局長,架構上係駐倫敦經貿辦代表林鄭嘅老細,或者隔得遠令剋主力大減,曾俊華最終不過輸場特首選戰。
話時話,習近平出席俄羅斯經濟論壇,為握個手差啲仆親,原來世外高手半個月前批過,林鄭「其主上居破軍擎羊」,即係上司「活動能力」會受損;而習上年訪歐時腳步異常,有傳就係因為痛風,唔通連習大大都難逃林鄭剋主宿命?(*)

(*) 但願如此,香港可重生了!hallelujah !