2019年9月14日 星期六

【梁燕城博士】連登仔跨國起義,推倒勁共之咪 - 李八方

https://hk.news.appledaily.com/local/daily/article/20190826/20756071
反送中抗爭運動嘅戰場,早已經走向國際,所以我哋喺外國傳媒登廣告爭取國際支持,外地針對香港逆權運動嘅言論亦備受關注,如果有啲強國式失實講法,一眾連登巴絲打自然要跨國起義。

就好似基督教圈中被揶揄為「中共學人」嘅梁燕城博士,佢早排就喺加拿大中文電台AM14707.21元朗恐襲,話自己睇晒直播片,講當時黑衣人係由民主黨林卓廷帶入去挑釁,至於尖沙嘴克警用布袋彈射少女眼球,佢仲話只係得《蘋果》咁講,其他報章都話係彈珠喎,冇證明係警察所為,講法完全顛倒黑白是非。

梁博士嘅過火言論,當然辣着網民,連登仔於是發出海外戰線求援帖,呼籲大家投訴,點知一日之間,加拿大廣播標準委員會(CBSC)真係收到大量投訴,仲超越埋佢哋嘅技術處理能力,然後電台就宣佈,梁博士已經辭職,仲即日離開節目。辭職就可以平息爭議,唔知777會唔會學吓呢?