2019年9月14日 星期六

左丁山 : 五毛文宣


老友H來短訊,話剛剛退出中學同級校友短訊群組,他的中學係著名老牌官校,人才輩出,高官學者醫生不計其數,但最近呢個幾十人群組,有不少移民澳紐加數十年嘅校友紛紛就香港示威表態,支持中央「止暴制亂」,主張:(一)香港全面回歸,一國一制;(二)解放軍入城平亂;(三)在司法系統將所有外籍法官炒魷。

在澳紐加享福,有民主法律保障嘅香港老移民,竟有此想法,令老友H吃了一驚,諗咗一晚,卒之主動退出群組,話樂得以後耳根清淨。老友H本是和理非一流,為170萬人上街感到驕傲,但海外老同學不知如何受了建制派宣傳影響,極度憎厭香港年輕「勇武派」,視之如汪洋大盜,十惡不赦,大力撐警 

建制派之文宣,最近反應極快,例如上星期日荃灣發生警察拔槍事件,一位中年人當街跪下,懇請警察唔好開槍,畀警察一腳踢開。建制派好快就將呢位仁兄「起底」廣傳,話佢係理工大學設計學院助理教授黃國才,並附圖片,右圖片係一刻前佢「掟磚頭」,左圖係一刻後佢跪低,指斥佢係一名戲子。唉!咁就穿煲啦!掟磚圖片顯示男子穿長褲波鞋,跪下圖片明顯披露男子穿短褲拖鞋,如同是一人,佢點可能在極短時間內當街換褲換鞋?咁都未算,真的黃國才立即在社交網站呼冤,抗議抹黑,話自己並無掟磚頭,也無跪低,直情係畀人砌生豬肉。所謂Fact-Check,最高境界就係主角否認自己係圖片中人,建制派文宣出羞了。
 
當今網上改圖科技當道,聲音相貌皆可移花接木,都幾得人驚,過往新聞記者教條:「一圖勝千字」或「有圖有真相」,如今皆不可信,睇圖片錄像要自己用常識判斷,亦要考慮埋影相角度問題。幾位非前線記者話畀左丁山聽,6月至8月連場示威,各媒體爭相報道,佢哋覺得比較最可信嘅就係港台電視3132台嘅全程直播,因冇任何添加囉,一切係現場發生實況,點解其他電視台做唔到?嘻嘻,係形勢比人強,亞視執笠後特區政府叫港台做多啲電視新聞,但講完就懶理,港台要人冇人要錢冇錢,港台電視部何來資源做長時間新聞?好嘞,既有長時間示威,幾個攝影機對住現場就可以連續幾小時直播塞滿時間,慳水慳力兼原汁原味,建制派或因此恨港台刺骨,搵人去圍港台,好多鄉音未甩之阿叔大媽款示威者,大嗌「商港電台」。退休港台主持曾智華睇見笑到幾乎甩肺。 

FateAndTheFuture :  一個國家,一個地區的苛政,就像個壓力煲,到了人民忍無可忍時就會爆。移民就是讓壓力煲能夠泄氣,讓獨裁者有更大的空間,和更長的壽命。試想一吓,如果當年大陸人可以大舉移民海外,又點會出現學生佔領天安門呢?

最諷刺的,移了民之後,我們會不甘被當地白人歧視,覺得很受侮辱,漸漸就忘記了迫我們走上移民之路的那個獨裁政權,反而漸漸『愛祖國』 起來,以祖國今天強大了而感到驕傲和光榮,在鬼子老面前可以『威翻吓』。所以話,中共政權最喜歡反對它的人移民的,因為中共心知遲早這班人都會 精神回歸它的懷抱的,成為在海外最支持它的一鼓勢力。

始終都是自己的地方好。自己家園是要由自己保衛。