2019年9月8日 星期日

聲援市民落淚:只求還原真相

https://hk.news.appledaily.com/local/daily/article/20190907/20763896

巿民無法得知8.31港鐵太子站真相,迫使少女昨晨在站內跪求港鐵公開閉路電視片段,圍觀者無不動容。趕到聲援的少女、女學生、家庭主婦在旁頻頻拭淚,只想年輕人感受到他們並不孤單。年屆七旬伯伯聲如洪鐘地說:「全部坐喺度,我哋冇錯點解要下跪?」在場人士隨即改為靜坐。陳小姐到場默默支持手足,「即使我可能跪唔到,但係我都想呎喺度同佢哋講,佢哋唔係得自己一個。」她聲淚俱下批評8.31警察無差別打人行為過份,不值年輕人卑躬屈膝,只求還原真相。

心痛年輕人為港毀前程

專程由屯門到太子聲援下跪少女的吳女士激動落淚,「年輕人為咗香港而付出,毀咗前程係唔值得,而且呢個暴政政府同黑警,根本巿民無路可訴,去邊度投訴好呢?我哋年紀大冇所謂,我好心痛啲年輕人」。她坦言當初立場中立,直至看到7.218.31新聞直播,「好心痛,根本係歪曲事實,我唔識佢哋(年輕人)㗎,佢哋犧牲前途呀,你知唔知,佢哋都有父母」。

中午時分有中學女生到場支持,看見巿民呼籲下跪人士離開以免被拘捕,忍不住流淚:「家陣啲市民驚警察,驚到要走,好唔明囉!」靜坐的人群中,傳出一把稚嫩聲音喊叫「香港警察」,在場人士和應「知法犯法」,一名八歲小女孩高舉「黨鐵交片,還我真相」標語,身旁的媽媽解釋指女兒知道發生甚麼事,直言帶小朋友遊行超過十次,母女會一起看新聞,媽媽說:「我哋睇8.31直播,唔畀記者訪問、封站,如果見得光你怕乜畀人入去訪問?」