2016年1月8日 星期五

【內地公安跨境綁架】京出手圖扭轉輿論導向,李波變犯人,阻事件升溫

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160106/19440631 

吳亮星等建制派議員發動對李波的抹黑行動,有泛民直言不足為奇,因為事件已經令港人甚至國際社會,皆質疑北京是否開始逐步破壞一國兩制、甚至暗地變成一國一制,所以要出手扭轉輿論導向,「將白講成黑」,而北京一向手法是將不同刑事罪名加在異見人士頭上,「喺內地已經係常態,幾多網絡名人都係被屈嫖妓、詐騙入罪」。

有泛民立法會議員分析,數日前建制派對李波事件還顧左右而言,到昨日卻「忽然勇猛」,全力抹黑李波,相信與今次事件越鬧越大,甚至變成國際事件,外媒質疑北京破壞一國兩制有關,「北京見到件事越搞越大,開始有外媒拎呢件事批評北京,所以要扭轉成件事,將白講成黑」、將原告講成被告,咁北京可以大大聲向外國講,我係拉咗個觸犯中國法律嘅人」,想借此防止本地及外媒討論升溫,「不過佢哋手法太拙劣、執行嘅人又太蠢,立法會咁多建制派,冇一個蠢到好似吳亮星咁,真係照讀晒段WhatsApp內容」。 

隨時重判禁發聲
另一泛民指出,將異見人士打成嫖妓、詐騙犯人,一向是北京「慣技」,「好似最出名個微博超級大V薛蠻子咁,佢被公安話佢涉嫌嫖娼被拉,但內地網民都話佢言論出位、針對政府,所以被網絡清洗行動打壓,用嫖娼名義郁佢」,而類似例子在內地隨處可見,「北京唔想俾外國政府抽稱佢打壓言論同政治異見,所以針對異見人士同政治犯,都會用一啲刑事罪名屈人」。

該泛民更憂慮北京為求「大話唔俾人揭穿」,可能會重判相關人士,「佢哋(北京)要等人忘記呢件事先放人,隨時會重判、或者刑滿後都軟禁,唔畀佢哋講真相」。