2016年1月1日 星期五

陳也 : 爆!

http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/columnist/art/20151219/19417632

日本年度漢字第二位,揀中一個爆字,意指中國大媽大叔遊日時的喪買行徑。日本稱之爆買。

香港這邊,要選年度潮字,爆,都啱。

鉛水爆煲,市民這才曉得,中國建造,為你掘墓!鉛水喉原來一直不在房署驗收之列,連廁紙架也揸正檢測,卻放生鉛水喉,實在匪夷所思。指飲鉛水是羞辱官員的林鄭,幫中招屋邨追討了每戶賠償金700元不到,爆房都不夠!做官,有七個肺都唔定,無畏頂爆!

高鐵有封頂和無封頂,都使凸納稅人八百多億。如果斬倉,要俾756億。天文數字,爆億在眼前,香港,真的是一塊肥肉,梁政府唔使慳住,更加唔會食素咁笨。官到無求膽固醇高,香港被肉食性動物的狼凸食硬,爆億陸續有來。(落袋那五千萬真濕碎!)

網絡23條令精神病醫生黐晒線,青山等住被爆粗!

一地兩檢,基本法附件三這條深埋地底的氣喉,爆出裂口,26公里長的隧道由西九點火,爆得勁過天津!

自爆每月睇30本書的吳得掂,屁股指揮腦袋,替小三學生問你一句:局長,今個月爆肛未!