2016年1月22日 星期五

【不怕不識貨,最怕貨比貨】居港台人:覺得自己幸運

不怕不識貨,最怕貨比貨
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160117/19455616

同一個大選,長期在香港生活的台灣人及長期在台灣生活的香港人,看到不一樣的畫面,對大選及兩地民主的看法亦截然不同。

23歲的Dora台灣出生,來港生活了5年多,今屆台灣大選特意回台灣投票。她認為這5年香港政治變化明顯,「中共多咗想改變香港嘅行為,另一方面香港人近年嘅政治意識高咗。咁多年,我一直冇參與香港嘅遊行,因為我會驚,但喺台灣,我係有參與,因為我唔會擔心自己。」

Dora對台灣一直沒很強的身份認同,直至看到香港政治狀況後,更珍惜台灣人的身份和投票權。
在港出生的台灣人鍾錦培 

「見到港人為自己掙扎」
Dora說以往不覺得自己的台灣人身份特別︰「走出台灣前唔覺得自己身份好特別,到咗香港後,見到有人因為自己係香港人而掙扎,就會覺得自己幸運,身份認同高咗。
50歲的鍾錦培(Thomas)在港出生,到台灣生活已20年,是台灣的資深獨立音樂工作者,近10年一直活躍於台港兩地社運。Thomas認為台港兩地一直互相影響,港人民主意識更比台灣人高,「香港就係一個壓迫越大,反抗越大嘅地方,台灣有民主都咁多年,早就麻木咗。」他認為台灣只是民主體制上走得前,而非民主思想上走得前,「香港人好ready了,只係冇機會參與普選,台灣只係比香港幸運,20年前已有人帶來改革。