2019年6月28日 星期五

引渡惡法】我未成年,請幫我血債票償


 
【蘋果日報】今年夏天,這群中學生最渴望長大,因為未夠18歲,今年底區議會選舉、明年立法會選舉不能投票。他們選擇在放學後擺街站,呼籲「夠秤」的香港人登記做選民。17Yoanna慨嘆:「如果我有呢票,我會好想用我呢票去做一啲改變。」Zack昨日踏入18歲,他決定「暫緩」慶祝生日,前日在街站派發選民登記表格,「(做)大人對我嚟講,係去認定我做更加多嘅嘢,為香港付出更多。」
ZackYoanna是中學生反修例關注組成員,69日他們第一次走上街頭遊行。百萬人上街震撼未過,612日警察暴力清場、616日再出現百萬人遊行,社會迫使他們急速成長。
前日他們問人借「大聲公」和摺枱,在觀塘港鐵站外擺街站,呼籲市民72日前登記做選民。身材嬌小的Yoanna負責「嗌咪」,「你手上嘅一票係可以改變香港前途,喺立法會踢走令送中條例通過嘅議員。」她指,港人應該學到教訓,避免選出盲撐政府的議員,「唔好投建制派囉,要投返啱自己嘅議員。」
Zack說,年輕一代經歷「反送中」一役,明白到要關心社會,「你唔嚟搵政治,政治會嚟搵你。」他在學校邀請年滿18歲同學登記做選民,放學後參加集會和擺街站宣傳,「新一代絕對要企出嚟,揀一個合適區議員,為自己發聲。」昨日是Zack18歲生日,他指暫時不會慶祝,但答應了留時間與家人吃飯,自己最大生日願望是「林鄭可以畀我抖吓」。
16歲阿謙亦在街站派傳單,他對警方612日武力清場印象深刻,很多人頭破血流,自己身體在學校準備考試,心思已經飄到去金鐘,「如果比起考試嚟講,守護自己香港更緊要,認識自己嘅香港更加重要。所以我會選擇去留意呢件事多過讀書,雖然我知係有少少唔啱,父母都有少少反對,但係我覺得我應該咁樣做囉。」
他指,很多市民都嫌登記選民很麻煩,白白放棄投票權利,「我哋每個人都應該把握呢個權利,因為唔知呢個權利之後仲會唔會有。」他希望公眾用選票踢走建制派,「就係因為建制派人數多,佢哋先有權力去主宰所有法案嘅通過、議案通過......而家都算香港一個最艱難時期,每一票都係好緊要,我都希望自己有資格去投呢一票。」阿謙指,雖然年輕人「未夠秤」投票,但可以在家庭多做一步,「叫你嘅父母登記做選民,咁樣已經足夠,到你真正長大18歲打後,你有能力去做更加前線嘅工作。
記者現場所見,市民反應未算踴躍,倒是站在一旁的電訊公司推銷員,二話不說取走4張選民登記表格。26歲推銷員阿星說,曾經有途人罵學生收錢做事,但自己旁觀最清楚。他指,《逃犯條例》引發社會強烈反對,令自己覺得要登記做選民。