2020年2月15日 星期六

【武漢肺炎】林夕 : 大家都~唔~X~准~死!

林夕大家都~唔~X~准~死!(2020-02-07) https://hk.appledaily.com/lifestyle/daily/article/20200207/20857513

為了口罩,八千人通宵排隊瞓街,這個政府太仆街。政府無能,每每顯得民間有情。
中共多難興邦,際此多難穿幫。港共政府無能無恥,香港人則名副其實,多難興幫,自救也救人,互相交流沒口罩可以怎麼辦。港人自利,沒錯,但自私不等於自利,每到關鍵時刻,真香港人必然展示患難見真情。以下故事從柳俊江臉書看到,看完眼眶通紅,真想高歌願榮光歸香港。
話說巴士內有一婆婆與中年婦女沒戴口罩,旁人側目。乘客終於開腔:「外出要戴口罩啊婆婆。」中年婦女羞愧地說:「唔好意思,我哋買唔到口罩啊。」其他人說:「無口罩就唔好出街啦!

中年婦女道歉:「唔好意思,唔好意思!我哋有少少事要去醫院。」

眾鼓譟:「嘩,醫院!」中年婦女連忙澄清:「唔好意思,唔好意思!我媽有腎病,我哋去醫院洗腎而已。」未幾有人說:「你哋咁樣零保護出入醫院唔掂㗎喎,高危㗎。」有人說:「都話買唔到口罩咯!你估人哋想嘅咩?」有人說:「醫院唔派嘅咩?」有人說:「邊有?醫護都唔夠!」你一言我一語間,一名阿叔掏出用密實袋包裝的口罩乙個,豪氣干雲:「我預多了一個一陣夜更替換,送你!」中年婦女滿面通紅答謝,接過。接着,帶着餸籃師奶也掏出一個:「你媽有,你也要一個,否則是但一個感染都唔掂。」有有心人再問:「你阿媽每星期要洗幾多次腎㗎?」答案是:「三次。」隨即眾聲喧嘩:「口罩供應我看二月底才能穩定。」「穩定也不是人人買到!」「阿婆唔識上網睇口罩消息㗎喎。」「這幾個星期點捱?」「都話家中如有超過一星期供應嘅口罩就送一個畀有需要嘅人咯。」結果,車上一人攞一個出來,一人攞一個,一人攞一個……好快,中年婦女手上已堆滿十來個口罩,熱淚盈眶說:「夠了,夠了,多謝大家,多謝大家!」眾七嘴八舌:「我用少一個唔使死!」「你需要多啲!」「唉,自私無用,一日仲有人有事,一日未安全!」「香港人,守望相助。」「自己香港自己救!」

此事高潮來了,有位蒙面人,不知是誰大大聲喊道:「我話你知,香港人,無事無幹時利欲薰心,一有事,全世界最有義氣!所以我話你知,香港一定唔會死!」市井阿叔:「X!香港梗係唔會死,我同你哋講,我哋大家都~唔~X~准~死!」
口罩短期內仍看不到曙光,但,我信,真香港人,不會死,若輸給一個柒婆,堅決~唔~X~准~死!