2020年2月16日 星期日

【武漢肺炎】王維基成功買口罩機加物料

王維基成功買口罩機加物料 HKTVmall網上跟進情況
香港狗官不為,人民有為。自己家園,自己守護。黃維基好
嘢!"魔童",你是個手足!香港人感謝你!

武漢肺炎繼續全球擴散,香港政府採購失敗招標得啖笑,香港人繼續一罩難求。不過HKTVmall近日就在facebook不停出post直擊員工四出搜購口罩過程,而最近消息係老闆王維基早前更飛到台灣買製造口罩機器及原料,希望可以在香港自行生產。

文中以「R 小隊」形容,負責的「一個新project」就是到台灣買口罩製造機,不過長文中亦提到連續去了多間供應商,發現口罩機都全數賣出,最後以高價20萬美元收到一部原價約5萬美元的口罩機,同時亦買到部份口罩製作材料。不過口罩機下月才到,製作地方及廠房仍要符合標準,所以暫未能開廠生產,最後留言:「R小隊堅持,香港人係永不放棄嘅!只要堅持,我哋相信,所有問題都有解決嘅辦法!」作為香港人,期待有新消息啦!