2020年2月14日 星期五

【武漢肺炎】杜汶澤不屑政府叫醫護自備口罩

杜汶澤不屑政府叫醫護自備︰你唔叫差佬自己買槍

武漢肺炎肆虐,港人對政府信心盡失,人心惶惶下搶米、搶廁紙,口罩更是一罩難求,炒至天價,就連在前線拼搏的醫護人員都未有足夠防護措施,口罩不足。

杜汶澤為此在外地訂購了2萬個口罩,打算送給前線醫護及其家屬,他今日接受《蘋果》電話訪問表示︰「唔明林鄭點樣去搵口罩嗰個資源,人人都係咁搵,大家都係咁撲。開頭我搵咗幾萬個,都係送唔到去香港,直至到今日嚟咗一批,打算送兩萬隻畀醫護同佢哋家屬,知道係好少,但我能力只係咁樣,無論財力或者搵到(口罩)方法。」

阿澤透露這個決定緣於老友位醫護太太的一番話,他說︰「聽嗰位醫護講,政府醫院居然叫醫護自己買口罩、面罩返工,我聽到覺得『有冇搞錯呀』,你唔叫差佬自己買槍返工。咁呢啲係保護自己人生安全措施,有啲㷫所以諗辦法買啲返嚟。梗係人人自救啦,呢個政府唔X推翻佢已經好畀面啦。大有大搞,細有細救,我哋又唔係劉鑾雄、李嘉誠咁樣,有幾多錢幾多辦法,能力範圍之內做到幾多得幾多,只要人人都係咁做,相信香港係有得救。」