2015年8月19日 星期三

【大限將至,暴力救市】林一鳴:今次跌浪恐維持數月

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20150727/54021273

本月初曾指大市或一浪低於一浪的資深投資者林一鳴表示,中港股今日「唔知跌咩,但咁先驚!」。
 
他從技術走勢分析指,熊市一浪低於一浪的前題下,今浪調整的低位或會跌穿早前股災日低位22836點,並難以再摸底,但幅度及時間勢會較上一次跌浪深及長,跌勢或以數月計,「今次同上次股災唔同,上次會反彈,而且可以回補一半跌幅,但今次恐慌比上一次大,因為已經無乜人相信阿爺可以救到市,唔好期望再有一半反彈幅度。」
 
不過,他指大市今次無論下瀉及反彈所需的時間,均較他預期短,走勢「乾淨俐落」,與過往多次股災均要至少一個半月回補跌幅,才再下挫的情況有別,不排除最終大跌浪只有兩個,意味倘今次跌勢可成功尋底,便有機會進入新一個股市周期,但強調目前新一浪跌勢只是剛開始,且跌浪會較長。
 
對於A股,他指「已經散咗,冇眼睇」,認為下半年內地「保七」機會微,大部份企業下半年盈利或倒退,因此H指較恒指更危危乎。