2021年3月8日 星期一

送鼠迎牛,港求得第45中籤 : 「凡事不合」

鄉議局主席劉業強為香港求得第45號中籤,籤文解曰「凡事不合」

https://hk.appledaily.com/local/20210214/B2RQENGD6RFP3FMOB5T5626XZQ/

鄉議局主席劉業強為香港求得第45號中籤,籤文解曰「凡事不合」,在疾病方面更有寓意「換醫生為佳」,引來車公勸喻政府換人的聯想。有市民指,假如政府要換人,應該全體高官撤換,亦有市民毋須思索就表明應換走特首林鄭月娥,「睇大部份市民心意都知」。

被問到假如車公寄語政府換人的話,方先生想也不想就指一定是特首林鄭月娥,「睇大部份市民嘅心意都知道啦⋯⋯其實都唔使諗」。他認為林鄭最大責任是不注重民生,例如早前的突閘封區便非常擾民,質疑突閘效益不大,封區後亦只找到零星確診個案,「佢自己仲要覺得好work(成功)」。

善信林小姐按示,亦有留意劉業強所求的中籤,「我諗都係講政府啦,佢步棋要行得謹慎啲」,尤以疫情處理方面要更小心,「好似個『安心出行』咁,其實可以報假資料,所以個用途都不大」。