2016年9月9日 星期五

【叫我香港人】政府不顧後果也要踢走梁

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160803/19720807
梁天琦 

政府拖延到舉行立法會選舉候選人簡介會前,才拒絕確認本民前梁天琦的候選人資格。不少政界及法律界人士均指,政府心知肚明,由於梁公開表態不支持港獨,若仍否決梁參選,對方一旦提選舉呈請,政府很大可能敗訴,但政府明顯不顧後果也要踢走梁,「明顯(政府)搞咁多嘢,目的只係要踢走梁天琦」。 

為釘死梁做的大龍鳳
 
有泛民及法律界中人指出,今次選舉主任拒絕確認梁天琦參選,「(選舉主任)全憑個人判斷梁天琦聲明同佢話唔再支持港獨信唔過,但法例入面冇授權佢有權咁做」,現在回看整件事,根本是為「釘死」梁天琦所做的「大龍鳳」,「根本梁天琦做乜結果都係一樣,所以點解有啲畀梁天琦仲激進、又講過支持建國嘅人冇事?因為搞咁多嘢只為針對佢一個」。

泛民相信特首梁振英、中聯辦想借「釘死」梁天琦向北京顯示「做到嘢」,但如此不惜代價阻梁天琦參選,「就算叫選舉主任越權、日後要面對訴訟亦在所不計,其實已等同公然破壞香港選舉制度」,對香港損害「畀放生一、兩個港獨人士參選更嚴重」。