2016年10月8日 星期六

【叫我香港人】福建中學生搞地下港獨關注組

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160920/19776115

 ■阿鋒憂關注組被老師針對,需地下運作 

特首梁振英及教育局多次重申校園港獨無討論空間,中學生自發在各校成立的本土關注組迄今卻累積最少40間,包括觀塘傳統左校福建中學。該校關注組成員阿鋒(化名)直言,香港二次前途問題逼近,他作為年輕一代「唔想食花生」,決心喚醒同學關注,但為免成員身份曝光,組織只能地下運作。

「福建中學本土關注組」成員阿鋒向《蘋果》透露,組織現有5名成員,仍處於招募階段。地下關注組將秘密行動,「如果去到一個冇辦法公開派傳單嘅情況,我哋會秘密宣傳理念,可能喺廁所貼貼紙,亦有諗過放學後喺冇閉路(電視)影到嘅情況下擺單張、貼紙落其他同學locker」。 

「唔想食花生」瞞父母 

由於校方立場親中,不少同學擔憂身份曝光被針對,「怕俾老師發現,連like(專頁)都唔敢」;若被指在校內搞事,「會俾老師監視,會多咗老師想捉你出嚟照肺」。通識科老師對政治議題則避重就輕,「(人大)8.31都會講少少,但唔會講背景,唔會講香港俾中國呃咗幾多次有雙普選」,亦有教師藉教材「表露愛國情懷,講祖國係好偉大」。該校亦有大量新移民學生,「一入到班房好似返咗大陸,個個講普通話,好難溝通」。曾有同學詢問校方使用簡體字教材的原因,隨即被新移民同學譏諷為反中亂港,「唔想香港變成中國;不過𠵱家已經變緊」。

除慎防校方發現,阿鋒出席關注組會議,甚至接受《蘋果》訪問,都以溫書、補習等藉口隱瞞父母,「好孤單,有啲孤軍作戰」。但他以廿三條立法、國民教育為例,指二次前途等政治議題對年輕一代影響甚大,「呢條路係我哋呢個世代一定要跨過,我哋唔想要一個咁嘅社會,就要用自己嘅力去改變」。就讀高中的他表明「唔想自己係食花生嘅一群」,望以行動喚醒同學思考港獨、歸英、修改《基本法》等不同方案。
 
阿鋒個人支持港獨,「我覺得係一個理想,10年前有冇人估到佔中、魚蛋革命?學生亦都係未來嘅主人翁,我哋終有一日都會長大成人,終有一日立身」,他冀有共同志向的中學生將來在各行各業推動港獨。