2016年3月7日 星期一

《開放》創辦人︰憂黎智英被綁架

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160305/19517393
■91歲許行民主心未死,現仍為支聯會搞雙月刊 

銅鑼灣書店股東及職員「被失蹤」,再令人關注在港出版揭露中共內幕書籍的出版商安全,八方最近見過創辦《觀察家》、《南北極》及《開放》雜誌的老一輩政治評論員許行。

講佢個名,後生梗係話未聽過,但係講民主,91歲許老先生同年輕人一樣熱心,佢十幾歲開始熟讀共產主義,最終寫反共文章近60年,移民加拿大溫哥華近30年,同《百姓》雜誌創辦人胡菊人好熟。

兩人喺七十年代曾經聯同李歐芃、劉紹銘、司馬長風、胡金銓同埋費明儀等,每人夾4,000元開辦《南北極》,結果4個月就蝕錢散檔。好彩許老當時懂得做日本布料代理,賺埋貼錢搞雜誌,呢啲叫理想。

講到香港時局,佢勉勵年輕人爭取民主不會冇結果的,看台灣就知,佢反而擔心《蘋果日報》,「中共勢力非常大,傳媒只剩你們《蘋果》,其他差不多死晒。」講到李波事件,「我都好擔心黎智英有天被人綁架。」

老人家,為民主從未心死,前年雨傘運動期間回港,坐着輪椅都要去金鐘走一趟,仲努力增訂新書《百年中國民主滄桑》(田園書屋發行)。

許老𠵱家身體好好多,精靈活潑,仍然為支聯會搞一份雙月刊。不過胡菊人因為早年中風,已經少出席文化界聚會了。