2016年3月6日 星期日

【向老共說不】阿伯撐梁投楊 : 唔畀民建聯贏

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20160229/19510051
今次新界東立法會補選其中一個重要的目標,就是要守住立法會關鍵一席,有表明支持本土民主前線的長者(圖),認同要以大局為重,最終將手上一票投給楊岳橋,並認為他是勝算最高的民主派代表,「最緊要唔好畀民建聯贏」,令建制派議員可以修改《議事規則》。

年近80歲的梁伯伯是梁天琦支持者,在香港回歸前,他已經踴躍投票,直指「政治係每個人嘅生命,冇政治飯你都冇得食呀,支持民建聯,咪即係支持共產黨,但共產黨至今不得民心」。

梁伯伯又表明認同梁天琦的革命主張,「佢革共產黨嘅命,我咪支持囉」,表示現時世界上共產政權已經所餘無幾。

不過梁伯伯並沒有投梁天琦一票,反而將手上一票投了給7號的公民黨楊岳橋。梁伯伯解釋,因為楊岳橋是7名候選人中勝算最高的民主派代表,「最緊要唔好俾民建聯贏,佢哋攞咗立法會個位就問題大,民主派以後投票少咗個人」,認為曾鈺成一旦投票支持修改《議事規則》,「咁立法會就死嘞」。
 
梁伯伯昨日到將軍澳票站投票後,更走到民建聯拉票站「挑機」,高喊「打倒共匪!不投共匪」口號。