2019年11月28日 星期四

港鐵月台裝鋼板 , 市民恐助長警暴

https://hk.appledaily.com/local/20191128/6624SAL6Z56DBJBT54DHEVIWGQ/
港鐵旺角站月台幕門加裝鋼板,惹市民不滿。
在反送中運動中,港鐵被指助紂為虐,配合警方行動提早收車,有示威者因此破壞港鐵設施,港鐵近日將旺角站觀塘綫往調景嶺及荃灣綫往荃灣方向的月台幕門,改裝成鋼板,幕門變成「鐵幕」........
有乘客指港鐵近月來很多政策及行為偏幫政府,現時安裝「鐵幕」更有助長警察於港鐵內毆打市民之嫌,直斥「到時死咗都唔知乜嘢事,其實佢都冇乜嘢做唔出㗎啦,佢話晒事㗎嘛」.......
另一位乘客陳小姐認為幕門改以鋼板圍封,無法觀望車廂內的情況,萬一發生類似7.218.31等事件,市民便無法了解車箱內情況,容易引起更多揣測及不安。
不願上鏡的Athena直斥港鐵裝鋼門非常不必要,指港鐵被破壞源於「佢自己做得唔好先」,強調「鐵幕」對乘客安全帶來隱患,擔心一旦7.21事件再次發生,乘客被鋼板阻擋視線,後果將不堪設想,「又有福建幫呢?一打開門就又好似7.21咁㗎啦喎」。