2021年12月8日 星期三

【被勸細聲啲仲打人】中國人住日本公屋講愛國:總之係中國人有中國心

廢除了傳統『誰大, 誰惡, 誰正確』就是唯一的『道德』指標了

https://hk.lifestyle.appledaily.com/nextplus/magazine/article/20190111/2_649063_0/-%E8%A2%AB%E5%8B%B8%E7%B4%B0%E8%81%B2%E5%95%B2%E4%BB%B2%E6%89%93%E4%BA%BA-%E4%B8%AD%E5%9C%8B%E4%BA%BA%E4%BD%8F%E6%97%A5%E6%9C%AC%E5%85%AC%E5%B1%8B%E8%AC%9B%E6%84%9B%E5%9C%8B-%E7%B8%BD%E4%B9%8B%E4%BF%82%E4%B8%AD%E5%9C%8B%E4%BA%BA%E6%9C%89%E4%B8%AD%E5%9C%8B%E5%BF%83
https://www.youtube.com/watch?v=7REvv80-M9U

 
ViuTV節目《人住公屋我住公屋》今晚(111日)係最後一集,內容更加高潮一浪接一浪,見慣自由行嘅港人一定會好有共鳴,甚至越睇越嬲。

事關日本川口市芝園團地(公屋)住咗大量中國人,佢哋影響土生土長日本居民之餘,更大大聲數臭:「日本呢度食得唔好,邊有中國食得咁好啫,喺中國想食乜都得。喺日本餓係餓唔死,但飽又飽唔死。我返到中國話晒都有中國國籍,總之自己係中國人有中國心。」相信日本人都想講返句:「難聽過粗口。」
日本篇嘅主持盤菜瑩子講得好啱,中國人的確有句說話叫「入鄉隨俗」,不過呢批中國人唔學日文、唔跟人哋規矩,搞到團地管理機構喺屋苑貼滿簡體字寫嘅告示:「请将自行车移到停自行车处。」「这里不是厕所,请遵守规则!」「不可从阳台往下扔垃圾!」
屢勸不改原來已經好小兒科,喺有40年歷史嘅芝園團地住咗39年嘅老伯伯,仲話左鄰右舍係言語不通嘅中國人零交流都算,最慘係不時發生同中國人爭吵事件。另外,當地策劃組主席接受節目訪問時更指出:「外國住戶講話聲音較大,被日本住戶提醒降低音量後卻暴力相向。」之後就衍生出日本居民喺公眾場所留下「Japanese Only」、「中國人髒死了,滾回去」等字眼。
其實自己去搞亂個場,但又要彈人哋呢樣唔得嗰樣唔掂,係咩玩法?仲係抱住「我肯嚟乜乜乜,你哋要感恩」心態?或者其實佢哋勁醒水,見你用中文採訪,於是打死都要踩日本讚中國,如果唔係條片傳到返去鄉下,真係9條命都唔夠死。