2018年2月16日 星期五

陳也 : 選舉主任 鄧如欣 profile


https://hk.lifestyle.appledaily.com/lifestyle/columnist/daily/article/20180201/20291453 


DQ (Disqualify) 港島立法會參選人周庭的選舉主任鄧如欣

 

性別:男或女(真誠相信,政府叫我做狗都得)

學歷:正常(DQ高過IQ

政治聯繫:中立(如果西環叫到,我可以西立)

擅長:對參選人測謊(x!絕不會測我老頂)

精於:幫政府揪出大話精(在兩個姓鄭的女人包庇下,我練習咗N次道歉)

嗜好:釘人(公務員將香港變成落釘都市,香港釘蓋,人人有份,土地問題,解決晒)

理想:不偏不倚(我個GPS已經設定,一路向西)

最喜歡的運動:anything but雨傘運動(別問我的鄰居係咪七警)

偶像:特首(企圖連任的2.0會改變主意交棒俾我)

最享受:行街(好想行埋西環,但條龍太長)

最後悔:無買淺水灣豪宅(又唔敢發水僭建自己間蚊型屋)

最憎:年輕人講粗口(班大學生係三合會,咁校長咪係…!)
最大夢想:貢獻祖國(好想上習大大張龍床!)