2014年12月3日 星期三

【八運的年代】全副裝備踩落龍和道,王宗堯:良心要我行出嚟

好仔不當差
http://hk.apple.appledaily.com/entertainment/art/20141202/18954476
王宗堯自雨傘運動開始已經支持,前日他一身裝備現身龍和道撐學生

 
36歲的王宗堯入行逾10年,一直寂寂無聞,直至近日憑港視劇《選戰》張癸龍一角成功彈出。劇中不惜踩界助李心潔踏上特首之路的王宗堯,現實生活亦是個熱血青年,前晚雙學發動包圍政總,王宗堯無懼警方暴力驅散,一身裝備現身龍和道為學生打氣,一句「點解唔嚟得?我都係香港人嚟。」被網民激讚型爆,王宗堯昨說:「我嘅良心話畀我聽,係應該行出嚟。」 
 
佔領行動前日第64日,學聯和學民思潮將行動升級發動包圍政總,其間與警方爆發衝突,有示威者被警方打至頭破血流,不少市民趕到金鐘支援,包括近日憑《選戰》張癸龍角色而人氣急升的王宗堯。前晚學民思潮在facebook貼上王宗堯現身龍和道的照片,相中他戴上頭盔及掛上眼罩,並留言:「點解唔嚟得?我都係香港人嚟。」被網民盛讚有型有骨氣,瞬即將他封為男神。
 
眼見市民和學生被嚴厲譴責,王宗堯坦言感痛心
 
原來王宗堯留守至昨日凌晨4時許才離開,他返家後亦有在fb向各方好友報平安。對於網民激讚,王宗堯昨在電話中淡然說:「我身邊有好多朋友都咁做,當然我哋受注目嘅程度係比其他人高,但係唔覺得因為咁而對我有牽制。」他揚言是響應雙學呼籲前往金鐘,前晚完成工作後於晚上9時到場會合朋友,他說:「我哋喺添馬公園靠近龍匯道,最初只係見到好多人圍住,但無耐見到差人開始打前排嘅示威人士,我哋想睇吓有乜嘢可以幫到手,所以好快走咗去示威嗰邊,靠近暗角嗰邊個草坡,直到差唔多兩點清場嗰陣,有人大嗌盡快向後退,咪向碼頭嗰邊走。我哋留到4點幾先決定離開,臨走前將自己啲頭盔同用具畀最前線嘅人,返到屋企睇新聞睇到好攰先瞓得着。」