2017年3月5日 星期日

【七警打人 , 判囚兩年】季陶 : 數萬人撐七警 惹中共疑忌

http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=19938594&category_guid=4104&category=daily&issue=20170224
四個警察協會前晚聯合舉行特別代表大會,商討支援因向公民黨前成員曾健超施襲被判入獄兩年的七警,結果變成數萬人撐七警反司法制度抗議集會。有官場及政界中人直言,今次集會不但無助爭取市民支持警隊,反而進一步損害警隊形象,有熟悉中共政界中人更稱今次非官方發動集會,雖然得到建制派支持,亦有西環在幕後發功,但最終只會引起中共疑忌,「(中共)會諗,如果呢班人日後反過來要脅政府,咁仲得了?」

憂日後要脅政權
有官場中人稱,原本法庭重判七警,不少較保守市民會傾向同情七警,但前晚警察集會,傳媒及社交網出現的畫面,卻是如數萬黑社會「晒馬」,「粗口橫飛、唔講道理,好似七警打人完全冇錯」,他一些專業人士朋友,看過有關報道,也認為集會「過晒火位」,「畀市民睇到唔係一班專業警員應有表現」。

有法律界中人也對季陶說,他的社交網不斷有朋友將前晚集會照片,與當年貪污警察包圍廉署照片放在一起,連一些認同七警判刑太重的法律界同行,也開始改變態度,「佢哋睇到集會報道,都話班差人心態有問題,法官判得太重係一件事,但唔可以因為咁,就覺得打犯無錯,咁搞落去係咪差人執行私刑,法庭都要判冇罪?」

另一熟悉中共的政界人士稱,今次七警事件因為佔中,建制派及西環均支持,但該政界中人稱,當事件過去,中共就會猜疑,原來香港警察工會,可以動員萬計警員集體行動,「今次呢班人就話撐政府,如果佢哋日後反對政府,咪可以要脅政權?」他指這並非憑空想出來,數年前內地一些毛派團體動員群眾遊行支持共產黨,但之後這些毛派組織陸續被官方取締,「中共就係怕任何呢類非官方組織坐大,更何況係紀律部隊嘅工會?」