2017年3月27日 星期一

【2017 特首選戰】左丁山 : 未跑知必勝

有中共特色的社會主義,有中共特色的民主,有中共特色的選舉,凡是有『中共特色』的,都必屬偽貨
http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=19968929&category_guid=vice&sup_id=12187389&category=daily&issue=20170325
疑似中聯辦發出支持林鄭月娥參選的通知 

明天就是特首選舉之期,三人競選做第五屆特區政府行政長官,分別係1號曾俊華,2號林鄭月娥,3號胡國興,究竟邊一位候選人會領導香港迎接未來五年嘅挑戰,決定權表面上落在1194名選舉委員之中,實際上就係中南海策動及傳令中聯辦執行,香港市民睇香港選委做戲做一場投票騷而已。

左丁山在本欄不止寫過兩三次,1992年左丁山陪大老闆在報館接待新任港督彭定康之時,曾討論過香港未來之選舉方案,當時肥彭有講:「中共會為香港搞選舉,但在跑馬仔閘門未打開之時,佢要知道邊隻馬必贏。」

回歸後有董建華、李福善、楊鐵樑、吳光正競選,又有曾蔭權、梁家傑以及梁振英、唐英年、何俊仁競選,除咗梁唐廝殺到最後階段之外,其餘兩次都係事先知道邊個會贏嘅。今年呢次競選本以為會係建制派自由搏擊,邊位當選都唔會有越軌行動嘅啦。點知到了最後,中央仍然要在三位建制派之中,弄出敵我矛盾,愛國報館發動寫作班子,數臭曾俊華,說他千般不是,林鄭月娥就萬千寵愛在一身,成為欽點特首。究竟點解要咁,我地局外人完全莫名其妙。咁嘅動作,既傷害曾俊華,兼唔見得對林鄭月娥有甚麼好處。好呀,林鄭明日會係篤定大熱門取勝,未出閘已知結果,但一位本來形象唔錯嘅政務官以後一生蒙上欽點特首污名,講出嚟都唔馨香,就職後佢冇龐大心理壓力就係奇蹟,為求表現,施政手段過激,一啲都唔奇。

上個星期跑打吡,沙田馬場萬人空巷,著名愛國商人洪祖杭隻「佳龍駒」大熱取勝,一位馬迷話:「洪先生利用外國勢力贏打吡喎,練馬師係澳洲人,騎師係巴西人!」騎騎,馬場就有呢個好處,充份全球化,並無保護主義,總之馬會馬主用人唯才,世界頂尖騎師雲集沙田爭大賽錦標。馬迷無分本土派崇外派,總之就為冠軍人馬歡呼,擁抱外國勢力。曾俊華就慘咯,只因曾跟父親移民美國,做過美國人,在美國讀書,就被視為外國勢力,被一棍打殘。打吡日跑馬落注之餘,不忘問一位選委馬迷:「點投票呀?」選委苦笑:「收到幾次電話嘞,講明國家需要我的一票,國家認為2號係最適合人選喎!」2號唔係話過冇請別人代為拉票嘅咩?選委話:「或者佢都唔知道有人打電話呢,天真到會以為自己真係有魅力㗎嘛。」既是不記名投票,在電話應承咗唔算,得唔得?好彩自己唔係選委。