2020年5月7日 星期四

港燦會館 : 港孩留學英國 耗盡公帑 行爲極度自私

 維持高地價,是為了養活一大堆現役和退休官僚.
https://www.youtube.com/watch?v=WmQf4xgp2Y4

留言精選 :

*  香港公務員的薪金及福利每年高達萬億,當中舊制公務員的長俸,退休前的宿舍及房屋津貼,教育津貼等都是天文數字。世界咁大,政府點解要特別照顧英國,齊阿哥一直都唔明白,也懷疑係回歸後英國政府的延後利益,齋袋唔需要俾學生居留,淨肉也
原來香港納税人的錢,仲要用來供養一班垃圾公務員的子女,香港人真是悲哀! 難為一班基層市民,日做夜做,都未必有能力,送子女去外國留學。這個腐爛堪的政府,倒行逆施,估計香港現在的儲備,都唔知還有冇四千幾億 !
政府津贴公务员子女英国留学应该废止,改为资助去北京留学,省得被英国洗脑回来反对一国两制 
本來海外留學津貼Overseas Education AllowanceOEA)係吸引本土英國人來香港工作,可以讓佢地仔女識齡時可以返祖家繼續學業; 而同英國本地無關香港本地公務員見人有佢又要有死dur OEA,真係恬不知恥 
好多去英國留學都是政府公務員子女,因爲政府給予很大資助。不少是讀不成 
公務員子女去英國讀書有免費機票,根本唔會理幾多錢啦 
回歸之後仲有教育津貼去英國升學,呢啲根本就係延後利益,擺明利益輸送!睇返英國親中及奶共嘅行為,可見一斑 
香港政府公務員制度養埋一班大部份都係自私自利嘅人,就好簡單以前嗰啲房屋津貼就大把公務員買咗層樓互相租住呃租金,而呢啲有房屋津貼嘅公務員十個有十個都送子女到外國升學,有咁自私嘅父母就有咁自私嘅子女 
我認識的公務員,子女留學英國,每年有三張機票都係政府出;一啲公務員重有旅遊津貼,我見佢地扭盡六壬咁claim到盡,納稅人嘅錢嘛又唔係自己錢 
我父母當年都係高級公務員但無用過公帑俾我去英國留學。佢哋嫌英國太多公務員仔女,尤其差佬仔女。即使我本身係英籍,佢哋寧願俾錢送我去加拿大。 更可惜出身廿年都無還過學費俾父母。好彩從未做過麥記。