2020年5月4日 星期一

【大帽山驚見乾屍】天網恢恢 中共在港罪行滔天

《港燦會館》天網恢恢 中共在港罪行滔天 遇害人數超越伍佰
https://www.youtube.com/watch?v=bi5AGKSSPrU


留言:

如果受不到香港人的審判、天一定會在其他渠道收佢地、若然未報就時辰未到、罪行咁大一定會延續報到身邊的家人、家人無辜但係見證過太多了!香港人有正義的人一定要放長雙眼睇啊!

邪共有乜做唔出……一早知啦……只是冇證據而已。連活摘器官也做得出……呢D事濕淬啦。😐可能用直升機棄屍唔出其……難怪上次老解墮機失事……報應呀!

好陰公,聽到好心酸,人收唔到呢班狗,希望個天可以收服到啦,淋病,黑狗一定冇好死,一定要遭天譴。

希望將呢d資料交去美國。

我們都祈盼這些為香港失去生命的港人很快會沉寃得雪。邪惡政權正在面臨倒數的日子。
香港警察,道德標準上,已經到達(就範)的境界,良知標準上,己經到達(隠滅)的盡頭。

齊阿哥你講得好啱, 天網恢恢疏而不漏! 終有一日殺人犯會得到應有嘅報應, 為犧牲嘅手足討回公道

賊叫捉賊、系查唔到死因、官方只会更隱祕處理消滅証據

叫黑警調查,唔通自己調查自己咩,冇可能啦係咪,梗係比共產黨殺咗啦,林鄭柒我,都係共產黨至一,香港起碼最少一兩萬給共產黨同埋這班仆街黑警,殺咗了。