2015年3月21日 星期六

市民不滿港府事事聽「中央」(中共)

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20150309/19069189
有人衝入商場內的金行,與自稱港人的顧客對罵

連續多個星期有市民到不同地點參與反水貨客行動,昨日更有參與行動的市民,起腳踢內地人的行李車,甚至連路過港人亦被圍攻。城大公共政策學系高級特任講師張楚勇認為,問題癥結在於部份市民不滿香港政府在政制或自由行問題上,沒有實權,一切要聽中央 (中共) 指示,港人有意見卻無被認同,結果積累怨氣,惟有透過攻擊來港內地人發洩。
 

警員揮動警棍驅散人群期間,有人跌坐地上
 
「水貨只係其中一個容易挑起嘅問題,問題係香港社會有啲死結,唔易解決,部份香港人就要搵對象衝擊,畀啲顏色政府同中央 (中共) 睇。」張楚勇說。
 
張又認為,市民與政府和中央的矛盾一直無法解決,問題也會持續,但他指參與相關行動的示威者,必須考慮清楚,行動亦已影響於相關地區出入的香港人,參與者是否真有「本錢」將行動升級,「(升級)會唔會有反效果?會唔會有更多人加入?佢哋要諗諗,自己做嘅嘢係咪咁得人心呢?」他又直言,連續數周的行動對香港的形象必定有壞影響,亦擔心港人日後返回內地,隨時會反成為被針對的對象。