2020年1月26日 星期日

左丁山 : 賭場追債 (2019-12-26)

https://hk.lifestyle.appledaily.com/lifestyle/columnist/%E5%B7%A6%E4%B8%81%E5%B1%B1/daily/article/20191226/20831543/
 
習近平到訪澳門之前,曾有消息指中央會向澳門送大禮,以示揚澳抑港,獎賞乖孩子,懲罰壞孩子,怎知道包括路透社及一份親中周刊,全受消息人士放風所累,報導了「假消息」。習近平根本沒有甚麼大禮物送給乖孩子,只是口頭稱讚幾句:「你乖」而已。讀者試吓向小孩子/孫兒在聖誕節講「你乖」,而畀佢一小塊朱古力,小孫會唔會好開心?

於是左丁山問一位資深建制派銀行家(已退休):「點解事前有咁多消息話搞澳門人民幣證券交易所,葡語國家金融城市,依家乜都冇?」賓架N話:「大概係一啲大灣區整體規劃官員在廣州方面構思嘅,趁主席訪澳,事前放風,試探反應,點知各方潑冷水,潑到澳門官員都冇晒興趣,一啲澳門財金高官私底下表示,澳門冇咁大個頭,唔想戴咁大頂帽,唔搞好過搞,現在主席不提,澳門轉晒口氣,專心搞賭好過啦!」

澳門官員比較踏實,自己知自己事,唔會好大喜功。相反地,內地慣晒計劃經濟模式,一啲規劃官員以為樣樣可以設計出來就實行,事倍而功半,甚至往往一事無成,收埋唔敢講,譬如話解決大城市居住問題,某些城市大力興建租住房,點知起好之後,因質量低,冇居民願意轉房申請,變成「鬼屋」,但已經增加咗GDP增長(因屬固定投資項目也)。

澳門搞賭場,自引入美式賭場與銀河娛樂之後,市場競爭令賭場營運及服務比澳博獨大時代,進步好多,但有咗美式賭場,居然有人可以賴地硬,想像美帝迫害,真係過癮。有一位仁兄叫做張俊勇,非建制派對佢認識極少,最近報紙報導,呢位張先生原來係港區人大代表,城市大學校董,因被兩間賭場入稟追索賭債,已於十月及十二月去信全國人大辭職
 
 
邊間賭場追債呀?一間係何超瓊控制嘅澳門美高梅,一間係拉斯維加斯康士登酒店。澳門美高梅去年十月追討佢2018年欠下嘅446萬元,康士登於十二月初追索135萬美元。
 
普天之下,一個人欠賭場債,最冇人同情,老友想幫都幫唔落,但張人大有解釋噃,佢在星島日報(1220日)講:自己沒有逃避賭債,透過律師與賭場交涉,曾提出還款方案,不明白對方為何要高調揭露事件,因兩賭場皆屬美資,他推測事件背後並不簡單,皆因他自己留在美國投資高科技項目,包括晶片及高科技生物工廠,而目前廠房被搞,美國資產被凍結更不能入境美國,「投資高科技在美國非常敏感,早料到受此對待。」
 
張人大呀,張人大,到美式賭場賭錢,難道係美國佬威逼你入賭場嘅?何超瓊同中方關係密切到極,人大代表同佢可以傾偈嘅箒,難道何超瓊之澳門美高梅亦係受到美帝威脅,迫害投資美國高科技華人?怪事年年有,今年特別多,美帝無處不在,專門搞事,連人大代表賭場欠債都關美帝事!