2019年5月17日 星期五

俄羅斯爆發反華浪潮 中俄關係空前考驗

https://www.youtube.com/watch?v=fiA_uB6aYAo


raymond lui :

一帶一路為何不用當地勞工,因為這些項目是要消化中國大陸的勞動力!

Winghong Mak :
啊!原來這樣變成過街老鼠

Tone E :
俄國遲早打撚死共冀,等天收黨習。

Da li Wu :
蝗蟲所到之處 寸草不生, 除了垃圾

K C :
「一點都不能少」!點解無恥人渣國唔收回俄羅斯海蔘威呀,唔係「一點」呀,係一大大塊地呀! 屎煎餅豬頭雜撚種小學雞重要去海蔘威出席亞太經合組織蜂會,咪即係人哋搶咗你老婆之後叫你嚟作客賀佢洞房!咁無恥都可以接受, [ 屎強國 ] 你真厲害了!無恥人渣口號國打嘴炮愚民政策最叻!厲害了,班低端愚民真當自己係 [ 強國 ] 屎煎餅豬頭雜撚種小學雞係皇帝㗎!

周晉航 :
只有佢地国人最清楚,你了解过?他门中意天天吸毒,食,飲,生活在不知什么地方的時间,爆炸,屎了也不知道是自己,因不富是人

Man La :
真係係佢哋自己攞嚟, 尤其嗰啲強國人 畀佢哋自己個國家搞到 以為你害了我的國, 就真係以為自己可以橫行霸道, 如果講 有排都未同到你啦, 輪到 俄羅斯 都未到你

PKP Jme :
咪又係契兄弟,打返場睇吓邊個做契弟囉

Donynam Lee :

以后人类历史将会记载支那狗人人喊打。
根据马来西亚的消息,支那狗讲马来西亚,呢嗰除咗支那与台湾,全球中文水平最高的国家的劳工,无法以中文沟通,因此必须引入支那狗到中资工厂做工。

Chak lui Wong :
匪類自己食水嚴重污染,到俄羅斯買?這叫不自殞滅,殆累多人。

Chan Kin :
全球反蝗行動,蝗蟲祸害全世界!

Hilbert Sicyee Lam :
有時會忽發奇想...............大陸敢𣎴敢扣一二個俄國佬去給北極熊一個下馬威,來箇「犯我中華者,雖遠必誅」?