2020年10月11日 星期日

聖公會管浩鳴 , 以主人與貓喻中港關係:「乖就比空間」

以主人與貓喻中港關係 聖公會管浩鳴:「乖就比空間」 https://www.thestandnews.com/politics/%E8%81%96%E5%85%AC%E6%9C%83%E7%AE%A1%E6%B5%A9%E9%B3%B4%E4%BB%A5%E4%B8%BB%E4%BA%BA%E8%88%87%E8%B2%93%E6%AF%94%E5%96%BB%E4%B8%AD%E6%B8%AF%E9%97%9C%E4%BF%82-%E4%B9%96%E5%B0%B1%E6%AF%94%E7%A9%BA%E9%96%93/

兼全國政協副主席董建華智庫「團結香港基金」顧問的聖公會教省秘書長管浩鳴今早在商台節目中,力撐「袋住先」,又以主人和貓比喻中港關係,他稱,自己近來養了一隻小貓,但很多朋友指貓會抓壞傢俬,「我發現同佢相處過程中,佢好乖,咁我就畀佢好大嘅空間佢」,毋須用籠困住小貓。  

管浩鳴稱,中央同香港人「分開咁耐」,未必太了解對方,他認為香港人若嫌中國並非太過文明,就更應表現出「文明」、「理性」,「任何嘢如果想要放寬一些,或者畀我哋更多自由,是視乎我哋表現。」管浩鳴說,政改似乎就是用了太激烈方法表達,「導致有今日咁嘅結果。」 

管浩鳴又說,「希望大家唔好上綱上線,點解我用(主人與貓)呢個例子。」