2014年1月6日 星期一

陳健民 - 中共不會因為你做順民就給你真普選

陳健民論當權者 唔會因你乖畀民主你  (蘋果 2014-01-06)

今年元旦有三萬人上街、六萬人公投,但政務司司長林鄭月娥未有回應市民上街訴求,反叫港人「唔好刻意去做一啲好刺激中央」的事,否則對政改沒有裨益,又重申政改有球例,要以《基本法》和人大決定為框架。…..

….. 林鄭昨日出席電台節目時,再推銷政改諮詢,揚言港府目標與市民一樣希望有真普選,找出既滿足法律要求、又廣被接納,兼且操作上妥善可行的政改方案,但又表明政改不能抽空法律框架,否則是不合憲法,她舉例指:「你就算踢一場波,你都有球界、都有球例,唔能夠憑空咁去做一樣嘢,尤其係一個咁重要,對於香港係咪能夠繼續喺一國兩制之下,做到港人治港、高度自治」。

指澳門做順民也無普選

對於北京一直不信任港人選出的特首,同時港人又不信任中央會給予港人真普選,林鄭叫港人不要做「刺激中央」的事,否則對政改沒有好處,她說:「我真係希望大家,特別係社會上比較一啲政見上激進嘅人士,唔好刻意去做一啲好刺激中央,或者影響中央同特區關係嘅工作,因為呢樣嘢真係對我哋推動政制發展冇任何裨益嘅」。

佔中發起人陳健民反駁林鄭說法,指澳門從未出現她所說「刺激中央和特區政府的事」,但澳門至今仍未有普選,陳更直言從未見做順民可以有普選,他說:「歷史上未見過當權者,會因為市民乖就畀民主你。」陳健民相信林鄭的言論反映港府還未清楚市民訴求,提醒港人把握機會用盡各種可行方式,向政府表達落實真普選的立場。

FateAndTheFuture 附註

習近平話 毛澤東思想旗幟不能拋棄任何時候都不能損害毛澤東在中國革命史上的光輝形象
毛澤東 『革命無罪,造反有理』
香港人應好好聽從毛主席的訓示。