2013年10月10日 星期四

自身不正,又怎能服人呢

易貝 小念頭 香港降「身價」
根據無國界組織,香港嘅新聞自由指數係54,印尼係146,按推論,香港嘅新聞自由應該好過印尼。不過,喺印尼APEC發生嘅香港傳媒被驅趕事件,又有啲似曾相識。

諗來諗去,終於「開竅」,就係胡錦濤訪港時,記者用同樣方法問胡錦濤對「六四」睇法,即刻畀差人拉埋一邊。原來香港早已自降身價,將新聞自由度同最低嘅國家拍齊,只係啲記者大哥大姐唔知碇,仲以為身處新聞自由嘅地方啫。

今次記者被逐,不得不讚揚外交部嘅回應,佢哋以「唔掌握具體情況」為理由,唔回應。講真,中國嘅指數係174,如果提出抗議,咪盞畀人寸反轉頭。…...

梁無力護採訪
http://www.metrohk.com.hk/?cmd=detail&id=221063

本港記者在亞太經合組織會議期間,向菲律賓總統追問被沒收採訪證。特首梁振英指示新聞處長親自跟進事件,但最終未能為記者取回採訪證,梁振英昨表示「不好意思」。記協對梁的回應感失望,認為他無法幫助在海外受壓的記者,記協昨更到菲律賓及印尼駐港領事館抗議。……

菲總統贊成沒收採訪證 
 

本港記者向菲律賓總統阿奎諾三世發問,被沒收採訪證及被帶走。阿奎諾三世與菲律賓傳媒茶叙時表示,認同印尼的做法,又說若事件發生在菲律賓,菲方亦會這樣處理;他認為會議應對某些行為作出規範。

下回繼續
 
黨非國,中共非中國,抗共才是愛國