2014年11月10日 星期一

【雞蛋與高牆】DSE女生夜宿街頭,鵪鶉蛻變守崗鐵娘子

http://hk.apple.appledaily.com/realtime/breaking/20141110/53112172
DSE自修生鄭小姐認為佔領行動令她脫變,勇敢為自己重視的民主發聲

「我學得最多,就係點為一件你好重視的事企出嚟,好多人問你可以為社會付出乜嘢,每個為社會出一分力,全世界的人付出小小善意,其實呢度就會變成天堂!」18DSE重讀自修生鄭小姐,自黑勢力襲旺角後,留守彌敦道至今,她放棄高床軟枕,每晚露宿街頭,翌日早上返家溫書,晚上出街頭抗爭,日復一日,未有止息,直至爭取到心目中理想的民主政制。「只要plan得好,成件事無咩衝突。」她淡然一笑。
 
鄭女稱佔領行動豐富了人生經驗,學懂緊守崗位。「我係一個比較衝動的人,有事衝得好前,但有人講嚟到呢場運動,要知自己係咩崗位,我攞咗First Aid(救傷)牌,有咩就去救護站幫手。一個女人衝前,搬嘢搬唔到、衝突又唔夠人撼,何苦做俾人抬走果批,不如喺適當崗位發揮效用。」
 
好多成人對港府放寬普選門檻不抱期望,她亦聽到家人冷言冷語,但聲言不想再做一隻不發聲的鵪鶉,「好多事付出努力未必改變到,雖然呢件事聽落好荒謬,可能下定決心去改變,已經係一個好大進步。馬丁路德金解放黑奴時,邊有人想到黑人終有一日做到總統,可以平起平坐...現在我會路見不平,唔係諗『算啦,都做唔到啲咩』,而係我可以做到乜嘢。」