2021年1月24日 星期日

藍絲家人憤慨:𠵱家信有警暴

藍絲家人憤慨:𠵱家信有警暴

https://hk.appledaily.com/local/20210124/LYR2ZBI3PRCMBIWV2R2FELEIHM/

■事主胞姊(右)與胞弟狠批警員態度惡劣,斥警察無理執法。

「今次咁樣做嘢法,(警察)同暴徒冇乜分別囉,(警暴)家陣唔到我唔相信囉!」涉事孕婦一家人過去一直支持警隊,但經歷今次事件後,不禁直斥警方向一個手無寸鐵的孕婦上手銬兼粗聲粗氣,行為猶如黑社會,「啲差人𠵱家越做越衰,簡直唔係人」,其胞姊直言,如今在其眼中,警方所謂「正義」形象已經徹底破產。

「十足黑社會咁對市民」

「一隻狗都可能會知道有人性,呢啲(警員)直情冇人性」,昔日的撐警家庭,因家人遭遇看清警方真面目。孕婦劉女士的胞姊憶述,當日獲悉事件後,立即由石硤尾家趕到現場,赫見妹妹坐在地上,雙手被手銬箍至又紅又瘀,極為心痛,「辦入院手續時,我見佢(妹妹)簽字手都震埋」。

劉婦胞姊承認,一家人過去支持警方執法,惟經今次目睹懷有八個月身孕的胞妹遭警員粗暴對待,警隊在她們一家心目中所謂「正義」形象已徹底破產,更忍不住怒斥警方行為。劉弟表示,事發時他在永耀街一間店舖內,獲街坊告知其姊被捕,即上前了解,赫然看見懷孕胞姊坐在地上,雙手被反鎖,警員阻止他靠近,「叫我哋唔好阻住差人做嘢,話佢(胞姊)有攻擊性喎!大佬,六、七個差佬喺度,一個大肚婆有咩攻擊性?」

劉弟指,近日警方在區內不停截查市民,懷孕胞姊多次被警方截查,每次皆十分合作,豈料今次被粗暴對待,「家姐唔舒服,就挨住車胎要求叫白車,差人就話佢玩嘢」。劉弟批評警員態度惡劣猶如「爛仔」,「十足黑社會,一面兩人,估唔到香港差人可以咁樣,呼呼喝喝咁對市民」。

他指,8月底旺角有孕婦遭警員推跌,由於有記者在場,處理手法大相逕庭,「當時扶住大肚婆安慰,今(當)日喺度查身份證,可以咁嘅語氣咁嘅態度,香港警察係世界一流」,隨即豎起尾指示意。

事發後他們為免年近七旬母親擔憂,一直隱瞞事件,惟事件經街坊廣泛討論,終紙包不住火,劉母指「個心好痛,成晚瞓唔着,驚我暈低」。對於警察無理執法,劉母怒火中燒,直斥「佢已經坐喺地下,你仲用手銬鎖佢,話佢阻差辦公,你話佢阻你咩呀?啲差人𠵱家越做越衰,簡直唔係人」。一家人指劉女士遭警員粗暴對待送院後一直留醫,昨提早逾兩個月誕下男嬰,認為早產與事件有直接關係。