2019年6月22日 星期六

劈炮警總飯堂經理:唔想變大陸

劈炮警總飯堂經理:唔想變大陸

【蘋果日報】警方6.12在金鐘暴力清場引發社會反彈,在灣仔警察總部擔任飯堂經理的Ricky在翌日辭職。本月16日他接受在HBO播放的《Vice News Tonight》訪問,明言無法再服務警察,「唔可以喺度做落去……我都想我第時嘅女,生活係一個比較安全、比較自由嘅地方,我唔想香港變成大陸」。
曾任警總飯堂經理的Ricky,辭職後參與本月16日反送中遊行。
難忍警員指學生搞風搞雨
「我喺香港出世,我喺香港生活咗38年。」Ricky在香港土生土長,他早前接受外媒《Vice News Tonight》訪問,憶述6.12在警察總部餐廳當值,見到警察一邊吃早餐、一邊批評示威學生,「佢(警察)都係講學生點樣阻住條路,點樣影響到香港經濟,搞風搞雨呀。」他形容當時警察表現得好「衝勁」,「佢哋已經上晒full gear(全副武裝),好似一支箭咁等緊射出去」。
那日早上10Ricky下班,回家後一直失眠。他輕嘆一句,「唔可以喺度做落去」。翌日他決定辭職,到本月16日參加反送中遊行,成為200萬人的一分子,走到警察總部外百感交集,「幾日前我仲喺度(警總)做緊嘢,今日我就企喺度……企喺佢哋嘅對立面嗰度」。
Ricky指參加遊行人數非常多、氣氛更熱烈,自己的訴求有兩點,港府不要控告學生暴動罪,承諾撤回《逃犯條例》修訂,「暫緩意思即係話你終有一日會推返出嚟,但我哋要嘅係呢個惡法永遠都唔會出現;如果你哋咁都收唔到(民意),我覺得呢個政府真係好失敗」。