2023年12月27日 星期三

香港已過百人突然暈倒 ? 香港懶人包

香港已過百人突然暈倒 ? 香港懶人包 (2023年10月30日)
https://www.youtube.com/watch?v=4BFdtLm-qJA

留言:
@user-mg9pn9xf8y
我救過一個係電梯暈低既婆婆,佢企正我前面,上電梯果陣佢已經怪怪地就望著佢,結果電梯到一半佢向後跌,好彩佢細粒我撐得住佢,佢係我支撐住佢既一兩秒後醒返無事
另一次,我去上興趣班,有個女仔(18-22歲)上上下堂向前跌(成枝筆咁直接訓左落地,穿左個下巴)佢話突然暈一暈同有食早餐
另一次,我去日本福岡都見到個女仔又係向前跌又係穿下巴,即時醒返
另一次,我搭地鐵隔離卡有個女仔暈左,過一陣醒返
另一次,我係屋企樓下見到個女仔訓左係地下人地幫手叫白車
另一次,我搭巴直經過九龍灣有個女人訓左係地下手抽促緊,郁唔到但開緊眼
其實我都算少出街。。。。都親眼目睹唔少

@takmingkong-fo3fu
我自己都試過有好多次暈倒,在巴士和地鐵內。我收工回家突然感到面部冷,出冷汗,眼朦,越來越暈,我看不到東西,不過我意志堅持我找到地鐵職員才暈倒,我當時還有知覺,我之前幾次的經驗,立即食甜嘢就會止暈,我將身邊兩包白沙糖倒落口,就救了我一命。

@peterlee2686
我朋友母親常遊早泳,两個月前在泳池暈咗,被人發現時已遇溺。某高级人最近一星期也是游泳出事,既然按摩池都遇溺,泳池大好多都合理

@chanivy6447
我甘大個人,到而家先見過人暈倒,都是最近個月。

@seagull200
忽然昏倒,然后死去。問心個句,恨不得有如此死法!(活夠了,有點不耐煩)一下搞掂,吾使浪費錢住院,吾使受罪。

@pandapanda8331
多謝阿包不斷更新報導

@kc7806
我有個朋友個老公未到50歲就心肌梗塞,開刀反轉個心臟睇係發炎發到好嚴重,佢至少3金,然後都仲唔信,話係家族遺傳,然後唔夠一年既今個月到佢細佬喺街突然暈倒,急開刀又係心肌梗塞,又係怪家族遺傳,其實報幾多都好,對啲唔信既人嚟講都嘥氣!

@tak102ma
無啦啦打化學野,打到中風,明明團結唔打就ok,但有班人主動跳出來帶頭打😂搞到個個都要打,不過人口減少啲對地球都係好事